Kontaktujte nás

Sme tu, aby sme Vám pomohli s Vašimi otázkami.

Časté otázky

Tu nájdete odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa našich služieb.

Aká je čakacia doba na fyzioterapiu?

Vo Fyziology dostanete termín ihneď ako zavoláte, takže na termín v podstate nečakáte.

Ako sa dostanem k Vám na ambulanciu?

Priestor ambulancie sa nachádza v obchodnej pasáži na prízemí a je bezbariérový. Ak cestujete električkou, tak vystúpite na zastávke Krížna a cesta trvá zhruba 2-3 minúty. Ak cestujete autom, parkovať môžete pred pasážou vo vnútrobloku, kde sa priestor nachádza.

Prijímate platby kartou?

Platby kartou momentálne neakceptujeme, avšak platiť môžete v hotovosti alebo na faktúru.

Som imobilný pacient a nemám možnosť sa k Vám dostaviť osobne, aké služby môžem využiť?

Pre imobilných pacientov ponúkame službu domácej fyzioterapie priamo u Vás doma. Vy nás kontaktujete a náš terapeut príde priamo k Vám domov.

Ak chcem využiť službu mobilnej terapie, doplácam niečo za dopravu?

V závislosti od km a času strávenej na ceste účtujeme doplatok za dopravu. Príklad: Staré Mesto 0 eur. Rovinka 15 eur. Stupava 20 eur.

Mám ležiaceho otca, ktorý má 93 rokov a chcel by som ho postaviť opäť na nohy, viete mi s tým pomôcť?

Áno, vo Fyziology sa venujeme aj pacientom vo vyššom veku a radi Vám pomôžeme či už ide o rodinného príslušníka, alebo kamaráta. Vek nehrá žiadnu rolu, ale keďže chápeme, že zo začiatku môžu mať pacienti isté obavy, tak pojmy ako ľudskosť, empatia a ochota sú pre nás kľúčové počas terapie.

Ako si môžem rezervovať termín?

Termín si viete rezervovať na webovej stránke, kde vyplníte formulár alebo na telefónnom čísle.

Potrebujem výmenný lístok od lekára?

Nie, výmenný lístok nepotrebujete od žiadneho lekára, vy sa len objednáte na terapiu a o zvyšok sa postaráme my.

Máte ďalšie otázky?

Neváhajte nás kontaktovať pre viac informácií.