Reklamačné podmienky Fyziology

Naša prevádzka kladie dôraz na kvalitu ponúkaných služieb a kvalifikáciu pracovníkov Fyziology na adrese: Námestie Martina Benku 12, 81107 Bratislava, Staré Mesto.


Pokiaľ sa aj napriek tomu vyskytne dôvod k reklamácii, odporúčame Klientovi, aby vo vlastnom záujme postupoval podľa týchto reklamačných podmienok:


Spôsob uplatnenia reklamácie:

- ihneď po skončení terapie priamo v priestoroch prevádzky Poskytovateľa, kde Klient oznámi dôvod svojej nespokojnosti s poskytnutou službou/terapiou,

- písomne na e-mail info@fyziology.sk

- na telefónne číslo Poskytovateľa +421 918 378 781.


Povinnosti Klienta pri uplatnení reklamácie

- preukázať zakúpenie služby/terapie platným účtovným dokladom/faktúrou vydaným Poskytovateľom, nie starším ako 2 mesiace od jeho zakúpenia,

- na recepcii prevádzky Poskytovateľa nechať svoj kontakt, resp. napísať svoju reklamáciu na vyššie uvedený kontaktný e-mail.


Posúdenie oprávnenosti podanej reklamácie

- vykonáva Poskytovateľ osobne. Na zistenie skutočností ohľadom podanej reklamácie a vyjadrenie sa Poskytovateľa je stanovená lehota 30 dní odo dňa preukázateľného podania reklamácie.


Vybavenie oprávnenej reklamácie

V prípade posúdenia oprávnenosti reklamácie je možné túto následne riešiť podľa dohody s Klientom nasledovne:

- opakovaným poskytnutím služby/terapie,

- primeranou zľavou z kúpnej ceny, pokiaľ nebola služba/terapia zakúpená v akcii,

- v prípade reklamácie Balíka terapií z ponuky Poskytovateľa je Poskytovateľ oprávnený uplatniť si u Klienta storno poplatok vo výške 25% z ceny Balíka (pred zľavou), resp. storno poplatok za zrušený termín v deň poskytnutia služby/terapie (v prípade, že termín bol zrušený v deň konania terapie).


V prípade neúčinnosti Klienta počas riešenia reklamácie táto nebude Poskytovateľom akceptovaná.


Tieto reklamačné podmienky sú prílohou Všeobecných obchodných podmienok vydaných Poskytovateľom. a nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom uverejnenia na webovej stránky spoločnosti, t.j. dňom(14.02.2025).