Naša prevádzka kladie dôraz na kvalitu ponúkaných služieb a kvalifikáciu pracovníkov Fyziology na adrese: Námestie Martina Benku 12, 81107 Bratislava, Staré Mesto.
Pokiaľ sa aj napriek tomu vyskytne dôvod k reklamácii, odporúčame Klientovi, aby vo vlastnom záujme postupoval podľa týchto reklamačných podmienok:
Spôsob uplatnenia reklamácie:
- ihneď po skončení terapie priamo v priestoroch prevádzky Poskytovateľa, kde Klient oznámi dôvod svojej nespokojnosti s poskytnutou službou/terapiou,
- písomne na e-mail info@fyziology.sk
- na telefónne číslo Poskytovateľa +421 918 378 781.
Povinnosti Klienta pri uplatnení reklamácie
- preukázať zakúpenie služby/terapie platným účtovným dokladom/faktúrou vydaným Poskytovateľom, nie starším ako 2 mesiace od jeho zakúpenia,
- na recepcii prevádzky Poskytovateľa nechať svoj kontakt, resp. napísať svoju reklamáciu na vyššie uvedený kontaktný e-mail.
Posúdenie oprávnenosti podanej reklamácie
- vykonáva Poskytovateľ osobne. Na zistenie skutočností ohľadom podanej reklamácie a vyjadrenie sa Poskytovateľa je stanovená lehota 30 dní odo dňa preukázateľného podania reklamácie.
Vybavenie oprávnenej reklamácie
V prípade posúdenia oprávnenosti reklamácie je možné túto následne riešiť podľa dohody s Klientom nasledovne:
- opakovaným poskytnutím služby/terapie,
- primeranou zľavou z kúpnej ceny, pokiaľ nebola služba/terapia zakúpená v akcii,
- v prípade reklamácie Balíka terapií z ponuky Poskytovateľa je Poskytovateľ oprávnený uplatniť si u Klienta storno poplatok vo výške 25% z ceny Balíka (pred zľavou), resp. storno poplatok za zrušený termín v deň poskytnutia služby/terapie (v prípade, že termín bol zrušený v deň konania terapie).
V prípade neúčinnosti Klienta počas riešenia reklamácie táto nebude Poskytovateľom akceptovaná.
Tieto reklamačné podmienky sú prílohou Všeobecných obchodných podmienok vydaných Poskytovateľom. a nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom uverejnenia na webovej stránky spoločnosti, t.j. dňom(14.02.2025).